ProRail en NS Stations doen hun best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Als u, als overheid, vervoerder of reizigersorganisatie, een vraag of een klacht heeft, kunt u met ons contact opnemen. Wij willen u ook graag een zo gebruiksvriendelijk mogelijke website aanbieden. Met uw vragen, opmerkingen en tips kunnen wij de website verbeteren. Dus ook als u informatie op onze website mist, horen wij dat graag van u. Indien u contact wilt met de accountmanagers van de regiodirecties van NS en ProRail, klik op link voor de contactgegevens per regio.
- Vragen;
- Klachten;
- Suggesties of complimenten;
- Voor Storingen, mankementen of gevaarlijke situaties in uw station, kunt u via de mail contact opnemen met de Servicedesk Storingen. Klik op link voor mailadres.
- Voor privacy-vragen op grond van de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) kunt U rechtstreeks contact opnemen met NS of ProRail. Klik hieronder voor de contactgegevens in het privacystatement van NS of ProRail.
Klik hier voor het privacystatement van NS. Klik hier voor het privacystatement van ProRail.
U kunt contact opnemen met ons door het invullen van onderstaand formulier.
Verzoeken om toegang tot bestaande dienstvoorzieningen en diensten verleend in die voorzieningen worden binnen 5 werkdagen na ontvangst van het toegangsverzoek beoordeeld op compleetheid. Voor verzoeken om toegang tot onderhoudsvoorzieningen geldt een reactietermijn van 30 werkdagen. Voor alle andere dienstvoorzieningen uit categorie 2 geldt een reactietermijn van 20 werkdagen.
Overige verzoeken worden zo spoedig mogelijk beantwoord.
Heeft u als reiziger een vraag, kijkt u dan op www.NS.nl of www.ProRail.nl.